Melanie

Född: 18 mars 1994
Gör: Studerar på folkhögskola

Mitt namn är Melanie, jag är 22 år gammal och är född, uppvuxen och bosatt i ett hus i sommarstaden Halmstad, tillsammans med min mamma, pappa och lillebror samt vår flock på fem hundar och en kanin. Två av hundarna, Digby och Axel, samt kaninen är mina egna djur. För tillfället pluggar jag upp mina gymnasiebetyg på folkhögskola (blir klar december -16), men min högsta dröm är att en dag starta eget hunddagis. Upptill mitt ordinarie pluggande, har jag också gjort en utbildning till hunddagis- & hundpensionatsföreståndare på distans - ett steg i riktningen mot min hunddagisdröm! Den klarade jag i februari -16.

Mitt intresse för djur har alltid funnits där och hundar har alltid funnits i huset. Tränat hundar har jag nog alltid gjort, mer eller mindre, men med Digby har intresset för hundträning verkligen växt. Tillsammans har jag och min Räv testat på det mest inom hundsport - lydnad, sök och agility, för att bara nämna några saker -, men kärleken till agility är ändå störst. Att vi testat på så mycket olika grejer, är mest tack vare att jag gick hundsport på gymnasiet. Men då stressen blev för stor, hoppade jag av gymnasiet i slutet av tvåan. Idag tränar vi mest för att det är kul. Agility tränade vi mycket i somras, men just nu tränar vi mest sök, tricks och motionerar med cykel.

Fotografering och fotoredigering är också ett stort intresse hos mig, vilket är en anledning till att jag startade denna bloggen också. Att fota är i sig själv kul, men att sen kunna dela med sig av det man fotat och redigerat är nog det som är allra roligast!

Förutom fotografering, kommer jag också dela med mig av bilder från vardagen, hundträning, pyssel och mycket mer i bloggen. Lämna gärna en kommentar, om du känner för det :)
 

BILDGALLERI
   








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: