God mat och fästingbett

Idag åt jag och mamma en väldigt god middag på Glada Grisen! Vegetarisk/vegansk mat och sjukt gott - kan verkligen rekommendera det. Det var så gott, så att vi ska tillbaka imorgon igen ;) För mig var det andra gången där och för mamma första gången. Förra gången var jag inte jätteimponerad, men den här gången var det riktigt gott!
Dagens mix: Grön ärtsoppa, pasta & färssås och Flygande Alex + grönsaker och väldigt gott bröd!

Var väldigt mätt när vi gick därifrån, kan jag säga!

Senare på kvällen upptäckte jag att jag blivit biten av en fästing! Den måste ha följt med när Digby och jag cyklade i skogen häromdagen... Den fick mamma ta väck åt mig, medan jag halvt panikslaget försökte att inte tänka på det - haha. Har aldrig blivit biten av en fästing innan, men nån gång måste väl vara den första... Nu får jag bara hoppas på att det inte blir något mer av det. Svullnaden har gott ner, så förhoppningsvis blir det inte mer än så.

Godnatt :)
// Melanie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: