Partaj på turné

Ikväll var en sådan kväll som är svår att beskriva. På ett bra sätt. Egentligen så finns det bara ett ord och en (kanske ganska kliché) mening som beskriver kvällen: "WOW!" och "ni skulle varit där!". Vilken show! Mamma och jag var grymt nöjda när vi lämnade Halmstad Teater ikväll :) Kunde inte ha haft en bättre kväll, med världens bästa mamma/vän <3

Partaj är underbart på TV, men fan så mycket bättre på scen! Jag satt och log hela tiden och skrattade så mycket, så jag kommer säkert få träningsvärk i magmusklerna imorgon - haha!! Fy faaen, vilken underbar kväll! Kommer minnas detta länge <3

Det är svårt att beskriva allt, men de karaktärerna som var med i showen var bland annat: Zlatan, Isak, Putin, Peter Jihde, Anna Kinberg-Batra, Chris O'Neill, Annie Lööf och Jimmie Åkesson. Och så nämnde dem lokala grejer också (händelser/platser, mestadels), vilket bara gjorde det hela ännu roligare. Alla skådisarna var så jäääkla grymma! Detta är den bästa show/teater som jag varit på hittills i år. Blir nog svårt att slå, skulle jag tro ;)

Jarmo - "säften svenne!!" :P

Snart dags för sängen och imorgon öppet hus på skolan :)
// Melanie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: