Älskade Molly Mus...

Fr. vänster: Molly, ca 8 veckor gammal, med handske; Molly använder Bamse som bäddvärmare; Mollys första kull f. 21/6/2004; Mollys andra kull f. 16/12/2005.
 
Igår kom den dagen som vi vetat om sedan början av året skulle komma. Dagen som man inte vill ska komma. Dagen då vår underbara, högt älskade "flockmamma", flockledare och mormor fick somna in. Vår älskade, modiga och världens gladaste Jolly-Molly.
 
Mamma skrev en otroligt fin och väldigt beskrivande text om Molly, som jag fick lov att publicera här. Så, här är den:

 
Jag började gråta när jag läste vad mamma hade skrivit. Det är så fint, beskrivande och jag kunde inte ha sagt det bättre själv - jag håller med om varenda ord!
 
Tack, finaste, bästaste Molly Mus, för att vi fick ha dig hos oss i nästan 14 år. Vi älskar dig och kommer alltid att älska dig! Du är saknad, men finns alltid med i våra hjärtan <3
 
Här kommer bilder på Molly genom åren, från alla fina, roliga, busiga och knasiga stunder vi haft! Detta är bara en bråkdel av de bilder som finns på henne. (Bilderna är inte i kronologisk ordning.)
 
En bild på mig och Molly, tagen i juni 2014.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: