Dagsfärska bilder på födelsedagsbarnet

Jag bestämde mig redan igår kväll att jag skulle försöka mig på en photoshoot med Staffan idag. Det är ett tag sedan jag tog nya bilder på honom och jag tänkte att det skulle vara kul att ha bilder tagna på hans femårsdag också :)

Men först, det här var "födelsedagstårtan" idag:
Han önskade sig inte det, men oj vad glad han blev för det! "Tårtan" består av: romansallad, gurka, morot, broccoli och äpple - det är mums i en kanins ögon!
 
 
Han är så himla nyfiken på vad som händer omkring honom hela tiden, det syns på nästan varenda bild... :P
 
Lek med en av partyhattarna jag använde för att fota hundarna och Staffan på nyårsafton. Han är så himla snäll, lille Staffan! Trodde han skulle bli rädd, eller irriterad, men han visade ingenting sånt. Istället hamnde partyhatten till slut på hans rygg och rumpa - hahahaha :D
 
 
 
Mumsig mat!
 
 
Tror Staffan själv tycker att han inte kunde haft en bättre femårsdag! Kel, god mat och att få vara ute på golvet och hoppa.
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: