Ett fotoäventyr

Idag var det dags att testa min nya kamera lite mer på riktigt. Och med det menar jag zoomning, i olika ljus och djur i rörelse. Typ. Blev lite sånt testande av kameran idag och även bara att allmänt lära känna kameran mer. Jag är väldigt nöjd med kameran! Den ger bra skärpa på bilderna och är snabb när man fotar. Men jag behöver verkligen lära mig mer om alla dessa inställningar som denna lite mer avancerade kamera ;)

Dagens fotoäventyr var med Helena och otroligt söta Daisy, som fick hänga med oss en stund på eftermiddagen :) Och de bilderna jag blev mest nöjd med var såklart på Daisy, för hon är så himla söt ;)
Dagens mest samarbetsvilliga fågel: en bofink, som poserade fint bara några meter in i skogen!
 
/ Melanie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: