Nationaldagshundar

Du gamla du fria och allt det där. Grattis Sverige, eller vad säger man?
...fast i hjärtat är han även kanadensare ;)

Idag blev det photoshoot! Hundarna får alltid vara modeller när jag har idéer - särskilt Digby är mycket utsatt för mina upptåg ;) Men så länge han får godis och en massa beröm, så gör han nästan vadsomhelst! Idag hade jag dock inga direkt idéer, mer än för Digby som skulle vara fanbärare - eller fanbärare kanske är en överdrift, men hålla flaggor i alla fall! De andra fick mest vara söta, vilket dem gör ett fantastiskt jobb med att vara :) <3
 
 
Digby gör vad som helst för godis och trixar mer än gärna. De tre första bilderna är trixet som kallas för "usch" och de andra tre så vinkar han (till kungen? ;))
 
Ja, och sen ville han såklart köra en obligatorisk gräsrullning på det också ;)
 
 
Zorro, världens bästa gosegosse <3
 
Kajsa, eller hunden som inte kan sitta kvar :P
 
Zita, fina lilla damen <3
 
 
 
Den vanliga "Du gamla du fria" i all ära, men Zlatans version är ändå den bästa!
"Jag vill leva, jag vill dö - i Sverige" <3
 
/ Melanie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: