Många glädjeskutt - Bildbomb!

"Äntligen!!!!" ropade Staffan och drog iväg ut på gräsmattan. Äntligen får man hoppa i gräset igen. Äntligen, liv i "frihet" (med viss restriktion) igen. Idag var alltså Staffans säsongspremiär för utomhusskutt i trädgården! Och så lycklig han var, så många glädjeskutt han gjorde <3
 
Staffan är väldigt nyfiken av sig, så alla blad och sånt måste undersökas! Och alla stolar, hinder, grästuvor osv. måste märkas med hakan... ;)
 
 
1... 2... SKUTT!!
 
...och så den obligatoriska tvättningen!
Åh, som han njöt av solskenet!
Ja, och den obligatoriska "mommos-stol-är-min-stol"-gnuggningen såklart ;)
Och för första gången under de snart fem åren som jag haft Staffan (exakt fem år om en månad!!), så har han aldrig betat gräs ute - förrän idag. Att det ska ta fem år för honom att vilja beta gräs - hm... Måste ha varit väldigt gott på det stället, för han återkom flera gånger till samma fläck :P
"Ska jag hoppa? Njae, vi skippar det idag..."
Fast till slut så hoppade han några hinder :D
Ja, och så måste man ju självklart gnugga hakan mot hinderstolparna också ;)
 
Min fina lill fluffboll, så söt och snäll - så knasig och rolig <3
/ Melanie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: